środa, 25 września 2013

Ważne jest to kim jesteśmy, a nie to kogo udajemy.


Zapraszam na prolog...

1. Życie to życie. Nigdy nie wiadomo co postanowi.
2. -Co robisz?
-Cieszę się.
-Z jakiego powodu?
-A z takiego, że jeszcze żyję! Że moja rodzina też żyje i jest szczęśliwa. A nawet z takiego, że motyle jeszcze latają!!!
3. Uważajmy na marzenia, a szczególnie na te które wydają nam się nie do spełnienia. One są najbardziej prawdopodobne.
4. Miłość nie ma sensu. Jest bezsensownym połączeniem najcudowniejszych rzeczy na świecie! 
5.Odnalazłam sens mojego życia. Ukrył się w twoich oczach.
6.Nie ciągnij mnie za sobą i nie popychaj do przodu. Idź przy mnie, złap mnie za rękę i dostosuj się do mojego kroku.
7.Staram się "być" lecz jestem tylko "obecna".
8.-Co teraz?
-To zależy od ciebie. Przeznaczenie i tak skieruje cię na właściwy tor.
9.-Chyba się zakochałam.
-Ten chłopak to prawdziwy szczęściarz.
-Yhy... co tam u ciebie szczęściarzu?
10.Ważne jest to kim jesteśmy, a nie to kogo udajemy.

Nie musi się wam podobać. Ale byłoby miło gdyby się wam podobało... Mimo wszystko. Nie musicie się z tym zgadzać. Np. z nr 3 lub 8, albo jeszcze innym. To jest wasze zdanie i tylko wasze. A ono powinno być dla was najważniejsze. Pamiętajcie... <3

2 komentarze:

  1. Zgadzam się ze wszystkimi cytatami :) Szczególnie z 8 :D Co do Twojego pytania czy można u mnie składać zamówienia na rysunki- pewnie, że tak, ale nie obiecuję, że to narysuję. Zależy od czasu, chęci lub nastroju ;D Napisz u mnie w komentarzu kogo lub co byś chciała zobaczyć, a ja dam Ci znać ^^ Pozdrowionka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie piszesz, piszesz z pasją i to jest bardzo ważne! Ciekawy blog, będę wpadała częściej. Zauroczyły mnie te cytaty <333 . WENY ŻYCZĘ! + http://kpopoweopowiadania.blogspot.com/2013/09/lu-han-krwawa-wycieczka-cz-1.html

    OdpowiedzUsuń